ex-krameny

Posted: 2009/09/19 by mimoprostor in Uncategorized

toto je aký taký BLOCK pre to o co nechcem prísť pri večnej preinstalácii mojho PC povodne nazvané EXKRAMENTY ktoré sa mi podarilo uplne náhodou vyhrabať vďaka googledocs 😉

Komentáre
  1. mimoprostor píše:

    * 4010 *

    Som šialený čo chceš aby som sa ťa spýtal

    Odpovedz, lebo otázky tu kladiem ja a ja mám málo času .

    A na otázky sa patrí odpovedať .

    nie zo slušnosti ,

    ale pretože som to ja ,

    pretože sa nepoznáme

    a nemáš mi čo tajiť .

    Mám sa spýtať alebo len vysloviť otázku ?

    „aký je v tom rozdiel ? „

    Ja tu kladiem otázky !

    „spýtaj sa ! „

    4010 !

    „to nebola otázka .„

    Nie ale mohla byť ! Áno mohla ,

    keby si mi neskákal do reči !

    „tak , teda „

    4010 ?

    „ano“

  2. mimoprostor píše:

    * PLASTOVÁ MÚZA*

    Stojíš tam , ako figurína v daždi a je v tom hystória sveta

    trošku trápnosti a o niečo viac sentimentality ,

    akoby bohovia prinášali takto tvojim dňom poznanie

    Stojíš tam v daždi , figurína z plasu

    v šedom zákulisí lenivého dňa

    a má to vedší zmysel ako ostatné čakania ,

    vedší zmysel ako kŕmenie holubov na námestí ,

    ako muchy na skle našich oblokov.

    Stojíš tam v daždi v ružových šatočkách

    ako jediná farba tohoto dňa

    a keby to šlo ,bolo by to nadmieru smutné

    a keby si bola živá, možno by som sa s tebou

    schoval niekam do kaviarne .

  3. mimoprostor píše:

    si tam ? Myslel som že je už po tebe ,

    alebo že ťa niekam zašili .

    kam by ma mali zašiť ?

    Myslím že by som si niečo všimol.

    Do lochu, alebo do blázninca . Neviem .

    No každopádne si toho zas nemáme toľko čo

    povedať, aby som plesal radosťou.

    To je fakt, ja len že som ťa rád videl.

    Dobre to prijatelné .

Pridaj komentár

